E-zkušenosti

Podělte se o vaše zkušenosti

Rok 2010 je v Amway „ROK KRÁSY“


Podnikání education goals essay sample essay style writing example ssk12 essays essay on recess period in the school middle school lab report scp dissertation proposal competition 2012 fait majoritaire dissertation bergen community college foundation essay contest review essay on pierre bourdieu physics research paper topics walt whitman thesis papers friday night at iowa 80 essay transition words to begin an essay Amway v předešlém roce významně vzrostlo a prodeje v Evropě překročily 1,2 miliardy dolarů. Obchodní model společnosti, přímý prodej, je velmi úspěšný. V dnešním ekonomickém klimatu jsou pro Amway podstatné výrobky, které nabízejí výjimečnou hodnotu za rozumnou cenu.

Společnost letos uvedla na český trh nejnovější kosmetiku značky beautycycle a zároveň vyhlásila rok 2010 Rokem krásy. „Nové výrobky Amway jako značka beautycycle reagují na měnící se tržní podmínky,“ sdělil Peter Strydom, Vice President Amway Evropa, zodpovědný za prodej. Zaměřením na prodej kosmetiky letos Amway poskytuje obrovskou podporu jak značce Artistry tak novým výrobkům beautycycle.

Amway je vedoucí firmou přímého prodeje ve světě, kde působí již více než 50 let. V České republice zahájila svoji činnost v roce 1994 a v současné době prodává prostřednictvím sítě svých nezávislých distributorů více než 450 výrobků kosmetiky, péče o tělo, doplňků stravy, péče o domácnost a dalších produktů.

Be Sociable, Share!

Info o článku

Datum
Září 13th, 2010

Kategorie

Trackback
URI

Komentáře
RSS

Komentuj