E-zkušenosti

Podělte se o vaše zkušenosti

Jak pracuje Správce dluhů


Asociace „Správce dluhů“ je sdružením seriózních podnikatelů, kteří mají jeden společný cíl – pomáhat lidem ve finanční neřešitelné situaci formou oddlužení. Čím jsou výjimeční a jak se liší od ostatních, nabízejících stejné služby?

Správci dluhů mají více než 4 tisíce uzavřených klientských smluv a pracují se stovkami věřitelů. Klienti jsou jim přidělováni podle regionu, odkud žadatel o oddlužení pochází.  Přerozdělovací úlohu má na starost centrála, která pracuje s vysoce kvalitním úkolovacím programem. Ten zajišťuje, aby byl každý klient oddlužení obsloužen nejpozději do dvou dnů.  Na oddlužení u Správce dluhů se tedy nečeká dlouhé týdny či měsíce, což je jednou z věcí, která asociaci odlišuje od ostatních firem zabývající se službou oddlužení. Krátká čekací lhůta také poukazuje na seriózní jednání, kterého se klientům dostane pouze u firem, jejichž Správce dluhu má platný certifikát.

Návštěva probíhá vždy v kanceláři. Žádné schůzky v restauracích, kavárnách, jak mnohé firmy, zabývající se službou oddlužení, mají ve zvyku. Vše se pečlivě eviduje v systému. Na základě těchto informací je individuálně sestavená analýza klienta a Správce dluhů začíná vyjednávat lepší splátkové podmínky u věřitelů. Díky těmto informacím, které jsou důvěrné a ponechané zcela jen pro jednání společnosti, také může přidělený Správce dluhů klientovi pomoci najít nové zaměstnání, které pokryje splátky sjednané s věřiteli a to nejen na území ČR. Kvalifikovaným klientům, kteří mají zájem, se společnost snaží najít i pracovní pozici v zahraničí, konkrétně ve Švýcarsku.

Správce dluhů také navazuje dlouhodobou spolupráci s klientem a stává se jeho rádcem a průvodcem o cestě za úplným oddlužením. Zároveň klienta zastupuje v soudních sporech a vyřizuje veškerou agendu k jeho pohledávkám.

Správce dluhů ctí také přísný etický kodex, který zaručuje maximálně profesionální přístup. Mezi tato pravidla patří zejména, že Správce dluhů volí takové postupy jednání, aby nezneužil svého postavení v neprospěch svého klienta. Nesmí bez souhlasu klienta zveřejnit důvěrné informace. Nezapojuje se do žádné činnosti, která by mohla být vykládána jako vyhledávání nebo vymáhání úplatků, nelegálních provizí nebo jiných plateb či výhod.
Přímo ani nepřímo se nezabývá obchodní činností, která by byla v rozporu s příslušnými právními předpisy. Pro vlastní prospěch a potřebu si nepřivlastní žádné finanční prostředky, zdroje nebo majetek, spolupracovníků, klientů či obchodních partnerů. Je si vědom své odpovědnosti v procesu správy dluhů.

Sdílej:
  • Print
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Bookmarky.cz
  • email
  • Jaggni to!
  • Linkuj.cz!
  • MojeLinky.sk
  • Park.sk
  • PDF
  • Pozrisi.sk
  • RSS
  • Top Články.cz
  • vybrali.sme.sk

Info o článku

Datum
Srpen 17th, 2010

Kategorie

Trackback
URI

Komentáře
RSS

Komentuj