Reklamní předměty mohou přilákat pozornost okolí

Jistě jste již mnohokrát ocitli v situaci, kdy vás zaujalo neobvyklé logo firmy na mikině kolemjdoucího, obal na termolahev s potiskem výrobku či na krabičce na dobroty na cesty. Jsou to jen maličkosti, které zaujmou náš pohled a vryjí se nám do paměti, což může ovlivnit i náš budoucí nákup.

Představte si situaci, kdy jedete ve vlaku a rodič vytáhne z vaku krabičku s potiskem vašich oblíbených sušenek. Vsadíme se, že 90 % lidí dostane na zobrazenou sušenku chuť. Pokud patříte mezi výrobce sušenek nebo čehokoliv jiného, věřte, že reklamní předměty mohou být nejen efektivní reklamou, ale také skvělým dárkem pro stálé zákazníky, klienty, věrné zaměstnance či obchodní partnery.

Posilte image vaší značky

Prémiové obaly prezentující vaši značku jsou jednou z mnoha možností, jak posílit image vaší značky. Lidé si snáz zapamatují značky, od kterých mají něco zdarma či nějaké slevy. Pokud chcete, aby si lidé pamatovali název vaší společnosti, rozdávání propagačních produktů je skvělý způsob, jak toho dosáhnout. Zmiňovaný příklad s cukrovinkami je jednou z mnoha možností.

Získejte nové zákazníky

Jen málokterý člověk odmítne dárek zdarma, i když je to jen maličkost. Když poskytnete přidanou hodnotu, lidé se s větší pravděpodobností vrátí. Už jen pouhé slovíčko „zdarma“ dělá s lidmi hotové zázraky, například takový, že se k vám budou opakovaně vracet.

Efektivní investice

I v dnešním „online světě“ jsou stále propagační materiály považovány za efektivní marketingový tah. Jednu z největších nabídek propagačních materiálů objevíte na bluearrow.cz.

Když používáte propagační produkty, vaši značku uvidí osoba, která produkt vlastní, stejně jako kdokoli, s kým přijdou do kontaktu. Propagační produkty jsou uchovávány po delší dobu než jiné reklamní nástroje a mají silnější dosah.